Passat un temps de la festa i per tal de fer conclusió, us fem arribar el balanç econòmic i la valoració que en fem des de l'organització.

Per tercer any a la Plaça Santa Anna, creiem que la Revetlla Popular de Cap d'Any ja s'ha consolidat com a data clau en el calendari mataroní fent que milers de persones gaudeixin d'una nit intensa de música i ball fins a altes hores de la matinada.

L'edició d'enguany venia marcada per la incorporació de la tarda infantil amb l'objectiu d'apropar aquesta celebració als més petits. La valoració que en fem és molt positiva i creiem que hem d'apostar més fort en l'organització d'actes infantils.

Pel que fa al balanç econòmic, el muntatge de la festa ha suposat 9.703,42€ i s'han obtingut 12.262,84€, per tant es té un benefici de 2.559,42€ que sumat a l'estalvi de les anteriors edicions asseguren una nova edició de l'Oca per donar entrada a l'any 2018.

Recordar-vos que l'única font d'ingressos de l'Oca és mitjançant els diners que s'obtenen a la barra i que aquests diners es destinen íntegrament a la preparació de la següent edició de la festa. És qüestió de tots que l'Oca segueixi existint. Podeu consultar el detall del balanç aquí.

Lamentem tots els incidents que puguin haver-se produït durant la nit. No ens representen i vetllarem per tal que no es tornin a produir i que tots puguem gaudir d'una nit còmode.

Agrair a tots els voluntaris que van fer possible la nit i a tothom que hi ha col·laborat i ha fet que la festa hagi estat un èxit. Així com a l'Ajuntament de Mataró que col·labora aportant infraestructures les quals sense elles, la festa seria insostenible. Fes esment, també a les entitats que d'una manera o altra han col·laborat com l'Esplai Olla de Grills i la CUP de Mataró, la Sala Cabanyes i la Colla Castellera Capgrossos de Mataró.

Bon any 2017!